ZESPÓŁ II
Wyszukajcie, korzystając z różnych źródeł informacje o zastosowaniu soli w codziennym życiu. Proszę wybrać, opisać i zilustrować zdjęciami konkretne przykłady zastosowań soli, np. nawozy sztuczne, konserwacja żywności itp. Wyniki swoich detektywistycznych poszukiwań przedstawcie w formie prezentacji multimedialnej. Proszę o konsultację z pozostałymi grupami wyboru programu do prezentacji.
ZESPÓŁ III
Zadaniem grupy trzeciej będzie wykonanie i sfilmowanie eksperymentów pokazujących sposoby otrzymywania soli i potwierdzających ich właściwości. Efekty swoich działań zespół przedstawi w formie prezentacji multimedialnej. Proszę o konsultację z pozostałymi grupami wyboru programu do prezentacji.
ZESPÓŁ IV
Uczniowie zespołu IV przeprowadzą konsultacje z pozostałymi grupami i przygotują:
- domino "Wzory i nazwy soli"
- Quiz - "Sprawdź co wiesz o solach?"
- Grę planszową "W jakich reakcjach można otrzymać sole?"
Efekty swoich działań zespół przedstawi w formie prezentacji multimedialnej. Proszę o konsultację z pozostałymi grupami wyboru programu do prezentacji.
POWODZENIA !!! PAMIĘTAJ, ŻE